به گزارش میراثآریا به نقل ازروابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، حمید بادامینجات در بازدید از مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان در راستای بررسی وضعیت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی گفت: مرکز ۱۳۷ شهرداری، یکی از حوزههای فعال مدیریت شهری است که با بررسیهای صورت گرفته عملکرد خوبی را در حوزه خدماتدهی به مسافران را داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.
رییس کمیسیون سرمایهگذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه مرکز ١٣٧ از سازمانهایی است که در راهنمایی و کمک به گردشگر یا مسافران بسیار تاثیرگذار است، اظهار داشت: شهرداری میتواند ارائه خدمات گردشگری به مسافران را در این مرکز دائمی کند.
او با بیان اینکه شهرداری متولی شهر است و باید به وظایف خود عمل کند، افزود: مدیریت شهری در انجام وظایف خود نباید منتظر عملکرد یا اقدامات سایر دستگاه های اجرایی باشد.
رییس کمیسیون سرمایهگذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان بهویژه در زمینه تسلط بر امکانات و ظرفیتهای گردشگری شهر، این مرکز در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی عملکرد مطلوبی داشته است.
بادامینجات یادآور شد: در گزارشهای دریافت شده از ابتدای نوروز تعدادی از راهنمایان گردشگری همدان با استقرار در این مرکز به گردشگران؛ مشاوره و راهنمایی لازم در زمینه بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری، هتل ها و مراکز اسکان، آدرس و تلفن های ضروری اعم از بیمارستانها، درمانگاهها و داروخانه ها و غیره را داشته اند.
او افزود: با توجه به پیشبینی ورود تعداد قابل توجهی از گردشگران و مسافرین در ایام عید فطر، برنامه راهنمای گردشگران از طریق سامانه ۱۳۷ ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
انتهای پیام/